This is a heart-warming true story of the father and daughter connected by bento, the Japanese packed lunch in a box. Throughout her three years at high school, the young girl would eat the bento made for her every day by her father. On her last day she found that her lunchbox contained a picture of the very first bento that her father had made for her with a handwritten message from him. The girl tweeted the occurrence, making 350,000 people cry on Twitter. The message was retweeted more than 80,000 times and got 260,000 'likes'.