Cali, Colombia. Amaranto, 60, was made redundant from his job as a cashier in a bank several years ago, yet he continues to come to his former workplace to perform menial tasks. The day an armoured van has to urgently deliver an important amount of cash, Amaranto is presented with the opportunity to commit a robbery as simple as it is extraordinary.