Helsinki. Khaled, a young Syrian immigrant, arrives as a stowaway on a coal ship from Poland. Meanwhile, a nondescript salesman going by the name of Wikström decides to end his marriage, change his occupation and open a restaurant with only a very few customers. When their paths cross, Wikström offers Khaled a roof, food and a job. But the boy dreams of finding his sister, who also fled Syria.