Petru, a drilling engineer living in a community of oil industry workers, has a conflict. On the one hand he is about to get married to his pregnant girlfriend, Laura, and on the other he is involved with the wife of one of his colleagues Sonia, who suffers an accident at work. Petru’s new life seems to be starting, while Sonia feels hers is ending. Although he feels indebeted to her, he also feels responsible towards his unborn child. Laura finds out about his relationship with Sonia, unleashing a series of events. Petru and Sonia end up seeking comfort in each other’s arms. Both suffer irreversible damage as they desperately attempt to survive.