Bolting from his first ever heist, Reynaldo Galíndez, alias 'Rey', lands in the patio of the house inhabited by Carlos Vargas, a retired security guard. Vargas offers a deal: the young boy will repair the damage to his home in return for not being handed over to the police. The lessons given to the teenager by the former guard develop into a relationship not unlike the old legends of educating a king (for the “Rey” of his name, meaning “king”). But the agreement will start to fall apart when the loose ends of the robbery Reynaldo had been involved in start closing in around them. Films in Progress Industry Award and CAACI / Ibermedia TV Films in Progress Award in 2016.