Twelve year-old Pedro roams the streets with his friends in the violent urban atmosphere of a working-class district of Caracas. When Pedro seriously injures another boy in a fight, his single father, Andrés, decides that they must make a run for it and hide. Although Andrés will realise that as a father he is incapable of controlling his son, the situation will bring them closer than they have ever been.