María José's life swings back and forth between the monotony of classes at the university, her eternally distant parents, rugby training and dares with her gay friend. Emotionally disconnected from her environment, when she meets Javier she tries to start a relationship with him. But none of her efforts to live a 'normal' life succeed. She harbours a secret that nobody notices: she's a few months into her pregnancy.