Valeria is 17 and pregnant. She lives in Puerto Vallarta with her step-sister Clara. Valeria doesn’t want April - the mother they haven’t seen for some time - to find out about her pregnancy. However Clara, compelled by financial difficulties and the responsibilities of having a baby in the house, decides to call her. Abril arrives with the intention of helping her daughters, but we soon understand why Valeria would have preferred her to stay away.