Teresa (54) has worked for decades as a live-in maid in Buenos Aires. When the family sells the house, she is forced to take a job in a distant town. Though not particularly comfortable with the idea, she embarks on a journey through the desert. During her first stop in the land of the miracle-producing 'Difunta Correa' saint, she loses her bag with all her belongings. This incident leads her to cross paths with a travelling salesman, the only person who can help her. What seemed like the end of her world will prove to be her salvation.