Stephanie is a story about a young ambitious gymnast with Olympic dreams. She silently endures her injuries and growing pains in order to maintain the troubled relationships with her coach and everyone around her. When she literally trips into a downward spiral of self-medication, she comes to understand that winning has always been the engine in her pursuit of love and acceptance.