"Jordi was born 51 years ago with cerebral palsy. He doesn't consider himself as a handicapped person. Even though he isn't able to speak, he tries to communicate using his cardboard. That's the way he talks to me. When he was 21, he felt God talking to him for the first time. However, today, after leaving his parent's home and moving to a residence, he doesn't feel God anymore. He is empty by his silence. This film is about the the love of God and the speech of a free man". (Maider Fernández Iriarte)