Among the crew of the expedition led by Christopher Columbus are three men who should already be dead. They were able to avoid being executed in exchange for their participation on this dubious journey. Now, having stolen the rudder and sail from the Santa Maria, they flee with them on a long wandering trip with three women: the sibyl, the healer and the witch.