It's the 23rd of June 2016. In the UK, a critical referendum is well underway, and across the Atlantic, an ominous American presidential campaign is gathering force. In Sweden, news broadcasting is carrying on as usual. In Germany, however, an identical, yet distorted, news broadcast is simultaneously being constructed by the citizens themselves.