Janka is on the verge of puberty. One day she goes to dance practice with her friend Zorana. While Zorana is preoccupied with topics such as kissing, new clothes, and parties, Janka is trying to retain her childish innocence for as long as possible. But she can't escape the inevitable changes every girl has to undergo.