A government minister has just been arrested by the police, accused of corruption, embezzlement of public funds, money laundering and another eighteen money-related crimes. This is the tale of his son. The adventures of Bosco from the moment he is thrown out of his luxurious chalet in Moraleja until he approaches the Podemos HQ to ask for a job; his sentimental torment after his girlfriend of perfect teeth and lazy lip leaves him, until he is accepted by a blind social worker, educator in a school for the disabled; his miseries from the moment he is expelled from his exclusive Master in Directing until his fearful wanderings around the streets of the Lavapiés district. If this was a romantic comedy, Bosco would learn a lesson; life would teach him something… and finally there would be a ray of light, the hope of change. He would find the love of his life. Or perhaps renew his faith in humans. Or simply a new path… or some kind of love for animals. Something. Unfortunately, this is not a romantic comedy.