Júlia decides to go on Erasmus to Berlin. She will leave home for the first time, giving it little thought, launching herself into adventure. The city, cold and grey, will give her a frostier welcome than expected and she will face her expectations with reality: her existence will seem far removed from the new life she had dreamt of in the lecture rooms of the Barcelona School of Architecture.