Madrid, the 90s. In the middle of the night, the police receive a call. Amid screams of terror, they hear children shouting out about the presence of strange phenomena in their flat, deep in a working-class district. Two days earlier, Verónica, their older sister, had used the Ouija board at school. Without realising it, she has just opened the door to something supernatural, inexplicable, which will move into her house over the next hours, becoming increasingly more incontrollable and, above all, very, very dangerous.