Carla gets a call from her sister: her father, with whom she fell out some time ago, is ill. That same day, Carla takes a flight to Almeria, to the home of her childhood. There, the doctors say that her father has only months to live. She refuses to accept the diagnosis and, against everyone’s opinion, decides to take him to Barcelona for treatment. The two embark on a journey to escape from a reality that neither dares to confront. And it will be in this flight that they will finally find one another and have the opportunity to say their goodbyes.