After defeating the Snow Queen, the trolls have developed a taste for freedom. Having played a major role in this triumph, glory is not enough for the troll Orm, who starts exaggerating his exploits and achievements, spinning a web of lies, claiming that he himself defeated the Snow Queen, and that he is destined to marry the princess and inherit great power and riches... But what will Orm’s stories lead him to?