Ozzy, a friendly, peaceful beagle has his idyllic life turned upside down. Unable to bring their beloved pooch when they leave on a holiday taking them far from home, they settle on the next best thing, a top-of-the-line canine spa called Blue Creek. But Ozzy will soon discover that Blue Creek is in fact a facade for capturing dogs.