Charmøren / The Charmer is an intense psychological drama about Esmail, a young Iranian man who is desperately trying to meet women who can secure his stay in Denmark. As time runs out, he falls in love and his past catches up with him. The film deals with themes of race, class, and the struggle for a better life.