A hard-working farmer, desperate due to the harsh reality of his daily struggle, is determined to have his son take over the farm and continue his legacy. The mother tries her best to keep the family together, but with increasing horror the son witnesses his father's psychotic behaviour escalate. He seeks refuge elsewhere but he can't escape the inevitable.