Brahim is a successful stand-up comedian from a working-class family. His swift rise to fame has a price: Brahim is constantly under pressure, torn between his elder brother Mourad, who is also his manager, and Linda, his girlfriend and artistic director. Everyone has high expectations of him, from his family to the guys he grew up with. To fulfill his dream, write his second show, and find his own path, Brahim must break free of his brother’s grip, even if it means paying an even higher price.