Bangis is a poor gravedigger living inside a cemetery mausoleum with his family. Everyday he fears being evicted by the government for illegally settling inside the cemetery. When his daughter falls ill, getting her checked in a hospital becomes a dilemma. The illness lingers for weeks and Bangis' desperation grows stronger. He knows he must do something or his daughter won't survive her ordeal. He decides to steal a newly buried corpse and sell it to a funeral parlor. He only hopes that everything goes well and that it's not too late for his beloved daughter.