On the edge of adulthood, Andrew yearns to find his purpose as a young African-American in today's America. With his mother longing to find more to her life than parenting, Andrew is forced to take on the mounting pressure of family responsibility. His search for connection with an absent father, leads him to a dangerous crossroads.