November 1919. Two survivors of the trenches set up a scam based on war memorials. One is a brilliant illustrator, the other an unassuming accountant. In the France of the Roaring Twenties, their operation becomes as dangerous as it is spectacular... Adaptation of Pierre Lemaitre’s novel The Big Swindle, winner of the Prix Goncourt.