The extraordinary, offbeat judge Anne Gruwez takes us behind the scenes of real life criminal investigations. For three years the satirical team behind the cult TV series Strip-Tease captured what no one had dared film before. Unapologetic and politically incorrect. You won't believe your eyes. It's not cinema: it's worse!