Two timid people make the chance discovery that they have the same dream every night. Confused and frightened by the revelation, they decide to accept the strange coincidence and set about recreating the experience in real life. A complicated task; the more they try, the further away their goal appears to be. In spite of it all, their clumsy attempts will topple their personal interior barriers and end up uniting them to one another.