Scott, a young gifted snowboarder, has one dream: to be number one. He wants to do what no one has ever done: climb mount Everest, and ride the ultimate descent down the Hornbein Couloir. Once in Chamonix, the riders' Mecca, he crosses paths with Pierrick, a free-ride veteran turned mountain guide. Scott knows that this is the encounter that could take him to the top.