The veteran filmmaker Agnès Varda and the young photographer and urban graphic artist JR make their way through the streets and landscapes of rural France in a van. The aim is very simple: to meet people with whom they can exchange ideas, to take their pictures and later display the images blown up to enormous size right there in the street, to see what reactions they provoke.