Segovia. A Christian Summer camp, called 'The Compass'. Bernarda, a nun who has just got there, wants to save the camp with her song Viviremos firmes en la fe. Sister Milagros, a young woman who doubts, remembers she liked Presuntos Implicados very much. María and Susana, two adolescents who are there as a punishment, have a band called Suma Latina. But since God appeared to María, everything is changing. And that's because God loves Whitney Houston.