Unscrupulous businessman Marcos Ruiz de Aldazábal is the head of a film production company gone bust. Desperate and penniless, Marcos and his team come up with a plan to hoodwink a millionaire investment company with a lookalike of prestigious actor Ray Silvela, who has declined the offer to work on their film. Making the most of the San Sebastian Festival, they set about contriving an enormous hoax where nothing is what it seems to be.