Christian is a divorced father devoted to spending time with his two daughters. He's a curator at a contemporary art museum, and the kind of guy who drives and electric car and supports the big humanitarian causes. He’s currently working on his next show, entitled The Square, an installation inviting passers-by to altruism, reminding them of their role as responsible fellow human beings. But sometimes it’s hard to live up to your own ideals: Christian’s meltdown in response to the theft of his mobile phone doesn’t exactly leave him in the best light... Meanwhile, the museum’s PR agency has created an unexpected campaign for The Square: the response is overblown and propels Christian headlong into an existential crisis. Golden Palm at Cannes.