Jesús and Nuria have a problem: no matter what they do, they’re always the laughing stock of their family and friends, stupidly making a fool of themselves. He is a wedding and christening photographer, but believes he has a calling to show his true talent in ‘artistic’ photography. She believes that after her temporary crises she’ll start to have a more interesting life. Together they must decide whether being so pathetic is just a passing virus or if they actually have a chronic disease. Vergüenza is a ten-episode television series.