Ana tells us about a dream she had with her partner, recently deceased. El sueño de Ana is the epilogue of the coming feature film project currently being prepared by José Luis Torres Leiva, entitled Vendrá la muerte y tendrá tus ojos (Death Will Come and It Will Have Your Eyes), about death, love and the start of a new phase.