Areum is about to tackle her first day at work. Bongwan, her boss, had been having an affair with the woman Areum is replacing. Their relationship has just ended. This day, like all the others, Bongwan leaves his family home for work long before dawn. He can’t stop thinking about the woman who has left. That same day, Bongwan’s wife finds a love letter. She turns up at the office without warning and mistakes Areum for the woman she was hired to substitute.