In the middle of the Siberian taiga, 450 miles from the nearest village, live two families: the Braguines and the Kilines. Not a single road leads there. A long trip on the Ienissei River, first by boat, then by helicopter, is the only way to reach Braguino. Self-sufficient, both families live there according to their own rules and principles. In the middle of the village: a barrier. The two families refuse to speak. In the river sits an island, where another community is being built: that of the children. Free, unpredictable, wild. Stemming from the fear of the other, that of wild beasts, and the joy procured by the immensity of the forest, unravels a cruel tale in which tensions and fear give shape to the geography of an ancestral conflict.