Some instruments, like trumpets, make us think of courage. Others, like the flute, of sweetness. And there are others, like the organ, which steal the soul from the heavenly (Aristoteles). My whole family has turned to Catholicism. The distance between them was growing by the day, so I decided to make a film to understand how the Holy Spirit had entered their lives and, somehow, mine too. A film about fondness, absences, empty spaces and distances”. (David Arratibel)