Sergio travels to Utrecht with his family for a football match. Before getting onto the flight back to Barcelona, he has a panic attack and decides to stay in the Netherlands. Unable to come up with a logical explanation for those around him, he cuts all ties with his past. From then on he will have to get by with no money, no home and without speaking the language.