Sobre cosas que me han pasado Marcelo Matthey idazlearen liburuan dago oinarrituta. Mattheyk eskolako idazlanak gogorarazten dituen estilo batean kontatzen du bere bizitza. Idatziz jasotzen ditu kaleetan, etxeetan eta hondartzetan zeharko ibilaldi etengabeetan ikusi, sentitu eta pentsatutakoak, baina prozesuak, gertakizunen eta pentsakizunen denbora-lerroa, eta elkarren segidako asoziazioen zantzua –kalean dabilen norbaiten elkarren segidako urratsak bezala– besterik ez ditu ateratzen ahazmenetik. Film labur honetan, irudien eta soinuen bidez atzematen dira berehalako inpresioak, normalean denboran galtzen diren momentu iheskorrak.