Life loses all meaning for Nicolas (Henry Golding) with the loss of his girlfriend Daniela (Beatrice Grannò). One day he is invited to participate in a clinical trial that will enable him able to control his dreams. He agrees with the hope of recovering. Now Nicolás can dream of Daniela every night and resume their relationship, more blissful than ever. Even if it is in his dreams. And running the risk of forever losing himself in them.