Seven strangers, each with a secret to bury, meet at Lake Tahoe's El Royale, a rundown hotel with a dark past. Over the course of one fateful night, everyone will have a last shot at redemption... before everything goes to hell. Jeff Bridges, Chris Hemsworth, Jon Hamm, Dakota Johnson and Cynthia Erivo lead an all-star cast in Bad Times at the El Royale.