Tati is a 16-year-old girl, joyful and lively, who likes to share her happiest moments on social networks. She eagerly looks forward to a weekend trip with her school friends. She knows this may be a good opportunity to get to better know Renet, her mysterious classmate. Renet belongs to a family where things are not openly said, merely suggested, and most often in silence. The current unspoken matter between father and son is the departure of Renet's mother, who left David, her ex-husband, alone to care for the boy. David is a teacher at the school where Tati and Renet study. The hot topic at school is a video shared among the students in which the girl appears in a compromising situation.