A documentary about Ingmar Bergman focussing on a hugely important year in his career, 1957, when he directed the masterpieces Det sjunde inseglet (The Seventh Seal) and Smultronstället (Wild Strawberries). However, more than simply looking at Bergman’s artistic facet, it addresses his private life like never before, particularly his stormy sentimental relationship with women, including several of the actresses he worked with.