Three women meet by chance at the end of the world and set out on a polyamorous journey which will change them to the extent of returning them to their native city as different people. Subjects who suffer from the established order, from the irreversible nature of passion and from the Utopian approach of a single love, they are caught up in the search for new kinds of relationships, far from possession and pain as the unavoidable finality of love and obeying none of the rules. That’s how they become The Daughters of Fire: a band dedicated to accompanying other women in the search for their own erotica, for the way each one wants to be in a world ignorant of the voluptuousness of detachment.