Stella, an Argentine immigrant living in Spain, suffers from amyotrophic lateral sclerosis (ALS) and needs constant attention. Paco, her long-time partner, helps her to move, eat, and communicate. Valeria, Stella's daughter, visits them sporadically and, anguished by her mother's visible deterioration, finds an way of escape by going out to party. While they wait for an answer about the chance of subsidised housing, they try to cope with the situation through humor and love. A real family performing in a real story.