Famous actress Behnaz Jafari can’t help but respond to the cry for help from a provincial girl whose family prevents her from taking up her studies at the Tehran Conservatory. Behnaz decides to abandon a film shooting and turns to moviemaker Jafar Panahi to solve the mystery behind the young girl’s problems. They travel by car to the rural northwest of the country, where they meet the charming inhabitants of the budding actress’s mountain village. But the visitors soon discover that tradition is just as powerful as hospitality...