The daily work and routine of women police built around three story lines. The first involves an 18-year-old girl who is picked up for shoplifting. The second story tells of a female deserter who becomes involved in bigamy. The third is about a baby who is mistreated by its father and step-mother, but is reunited, through police work, with its mother.