Lucy has a fight with her husband and runs out of the house. She goes to the cinema where she sees a couple of crooks who are robbing the cinema's safe and kill the manager. In her haste to escape the thieves, she is knocked down by a passing bus, and is taken to the local hospital. The two crooks follow her, and wait for a chance to finish her off, and thus eliminate the only person who can tie them to the murder.