A military doctor in Berlin is falsely accused of illegal dealing in drugs. Determined to prove his innocence, he escapes from the MPs. He takes shelter in the flat that his wife has sublet to cabaret singer Lilli Hoffman, whom he persuades to help him prove his innocence.